Гігант е-комерції Amazon зняв два найдорожчі серіали у світі – «Цитадель» і «Володар перснів: Персні влади». Але успіху серед кінокритиків і глядачів вони не мали. Проте, за словами експертів, їхнє головне призначення було не в тому, щоб викликати глядацький захват. The Economist розібрався, чого ж насправді прагне компанія, інвестуючи у стрімінговий бізнес. Forbes переказує основне з матеріалу
Forbes Ukraine випустив новий номер журналу. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: перший список найкращих роботодавців для ветеранів, список перспективних молодих українців «30 до 30», 40 компаній, які вийшли на іноземні ринки під час війни, історії Марії Берлінської, Всеволода Кожемяки та загалом майже два десятки текстів.
Метри Голлівуду дивляться зверхньо на кінематографічні потуги гіганта онлайн-торгівлі Amazon, і не без причин. У науково-фантастичного телесеріалу «Цитадель», створеного Патріком Мораном та братами Руссо для сервісу Amazon Prime Video, був бюджет у $300 млн. Це зробило його другим найдорожчим серіалом в історії (найдорожчим став «Володар перснів: Персні влади», інший проєкт Amazon). Але такі інвестиції не допомогли проєкту заробити схвальні відгуки критиків і потрапити у першу десятку найпопулярніших стрімінгових серіалів у США (Amazon стверджує, що у світі проєкт сприйняли краще).
Критики вважають, що для Amazon стало нормою вкладати великі гроші у фільми/серіали, які не заходять глядачам. Цього року Amazon витратить на стрімінговий контент $12 млрд, пропустивши вперед за цим показником лише стрімінговий сервіс Netflix.
45 номінацій на премію «Еммі» – це непоганий результат, але це удвічі менше, ніж у Netflix чи Max (стрімінговий проєкт Warner-Discovery). «Враховуючи витрати, кількість хітів у нас шкутильгає», – зазначає один із колишніх директорів у Amazon.
Голлівуд може зараз насміхатися з Amazon, але цілком імовірно, що саме гігант е-комерції буде сміятися останнім.
Дітище мільярдера Джеффа Безоса крок за кроком формує те, що не вдається його конкурентам: модель для прибуткового стрімінгу. Шоу від Amazon може і не викликають шаленого захвату, але у парі з рекламною машиною компанії вони можуть стати дуже вигідними маркетплейсами як для продуктів третіх сторін, так і самого Amazon.
Перші ластівки вже є у серіалі «Цитадель». Під час перегляду рекламу одразу не помітно, але якщо поставити на паузу, зʼявляться посилання на сайт Amazon, за якими можна купити намисто, сукню чи туфлі, як у головної героїні.